365 dagar kvar till nästa julafton

2008-12-25 12:57:20
Tankar Och Funderingar

Ja, då var denna julafton slut. Gick så fort, så fort.

   Firade hemma hos min mormor, mysigt som bara den.

   På morgonen fick jag ett jättesött nattlinne i siden från min mami.  Med en liten rosett upptill, och jag är ju nästan skämmigt galen i rosetter, förmodar att hon vet det vid det här laget, haha.

   Fick inget speciellt märkvärdigt. En hårtork, som jag önskat mig :) , pengar, böcker, inga kläder ? Är väl ingen som vågar köpa till mig längre, haha. Fast det förstår jag nog å andra sidan. Lite kräsen osv.

   Mami blev jätteglad över koftan :), så det var ett lyckat köp.
   Alla blev väl glada egentligen.

    Fick du något speciellt som du blev extra glad över ? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0