Helt nere

2008-12-08 17:02:18
Tankar Och Funderingar

Vet inte riktigt vad det är, och om jag visste skulle det nog vara för personligt för att jag skulle skriva det här, men jag känner mig helt nere just nu. Har inte lust med något. Har sjukt mycket plugg att göra, och så har jag sagt till mami att jag vill baka mina lussekatter själv, men just nu känner jag att jag inte orkar.
Kanske håller på att bli skoltrött ?
Har ont i huvudet med.

Neej, jag kanske ska gå och lägga mig några timmar, skönare att plugga på morgonen faktiskt, om man har fått sova ut.

Ääh, jag får se hur jag gör med det. Men plugga måste jag i vart fall.

Ha en fin måndagskväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0