Ingenting vet jag

2008-12-02 17:54:35
Tankar Och Funderingar

Känner mig så ovetande, känner mig så dålig. För jag har ingen koll alls, nästan, vad som händer i världen. Hörde lite snabbt i veckan att folk hade åkt ifrån Thailand, och jag visste inte ens varför. Tror jag måste börja engegera mig lite mer i vad som händer i världen. Skönt att hänga med liksom, när man ska prata.
Det senaste jag vet, är väl att Obama blev president. Där ser nu hur dålig koll jag har. Bara det vet jag.

Men som jag skrev förut, det är ju inte mycket som jag tänker på att göra, som verkligen händer, som jag verkligen gör.
Så dålig är jag. Måste verkligen bättra mig, på typ allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0