Onsdag

2008-12-17 17:42:59
Min Dag

Godkväll vänner

   Idag vaknade jag runt 5.50, då mitt alarm på mobilen gick igång. Tänkte att jag kan nog bara blunda en stund, och somnade, utan att jag ens märkte det. För jag märkte inte ens att jag vaknade heller, utan trodde bara att jag öppnade ögonen, efter att ha haft de stängda ett tag.
   Jag tittade på klockan, och tänkte inte på att det stod 7.20 , utan tänkte att det stod 6.20 istället.
   Sedan, när jag kom upp till köket och tittade på köksklockan, så slängde jag en blick på den. 7.24. 7.24!!!!! Jag bara, f*n, f*n, f*n.
   Sprang runt i huset och gjorde mig iordning. Skickade också sms till några i min franskagrupp, och sa att jag blir försenad till 9. När jag tittade på schemat, och såg att franskan slutade 9.15, såg jag att det inte var någon idé att ta mig till franskalektionen.
   Tur att jag inte missade min buss också, för då hade morgonen varit rent ut sagt förjävlig.
   Jag hade inte missat så mycket, de hade sett på Råttatouille, och den har man ju redan sett. Och de hade gått igenom lite vart de låg på betygskalan, men jag vet att jag ligger runt  vg, men kanske ska ta ett snack med honom imorgon, om jag träffar på honom. Kul att veta mer exakt, och då vi inte ska ha honom nästa termin heller.

   Annars flöt dagen på.
   Ac/Dc biljetterna släpptes ju idag, och jag vet några i klassen som ska gå. Haha, så kul var de, när de försökte få tag på biljetter på ticnet. Gick knappt, för det var assegt då det var så många som försökte få tag i de.

   Sista skoldagen imorn för hela året. Känns nästan ofattbart. Men ändå skönt. Behövs ett jullov nu.
  Nej, nu ska jag fixa lite i ps. Har blivit grymt kul nu, det senaste.

Pusshey

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fail på ticnet.com! man ska köa va fan <3 Hade biljetter fem över nio utan krångel :D Frös lite om tårna bara xD

2008-12-17 @ 18:34:08
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Madeleine

.se kanske det är, men whatever, köa <3

2008-12-17 @ 18:35:01
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0