Städa och slå in julklappar

2008-12-21 12:30:47
Min Dag

God eftermiddag

Idag slog jag in julklapparna jag har köpt. Nu är det bara farmor och farfar kvar, men jag har ingen idé om vad jag ska hitta på till de. Kanske något från duka, eller liknande? Så svårt, så svårt.
   Mormor var lättare att köpa till, för hon sa direkt vad hon önskade sig.  Örhängen, som hänger lite, inte sådana platta som hon nästan bara har. Självklart ska hon få det.

Ska ta och städa lite, medan jag väntar på att min vän Elsa ska komma. Byta julklappar, och så ska vi kolla igenom skolkatalogen tillsammans. Mysigt, och otroligt kul. Haha, skratta ut de som blev mindre bra, och så vidare. SKadeglädje kanske. För övrigt tycker jag inte att det blev likt mig på skolkortet:


Jämför med:



   Men nu sa Elsa precis att hon var på väg hiiit!
Måste leta reda på dammsugaren, haha.
Ha en fin söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0