Time for a change

2008-12-13 23:21:30
Tankar Och Funderingar

Vet att jag borde plugga, vet att jag kommer få sitta med allt imorn.
Men jag tappade lusten, nu.
   Så jag tänkte ändra lite på designen på bloggen.
   Och en sak som är lite tråkig, är att när man har ändrat något, så syns det inte med en gång, som jag vill att det ska göra. Utan man får vänta ett dygn, eller till nästa dag.
   Men imorn kommer ni få se en ny design.
   Tröttnat på headern. Tröttnat på allt.
   Men förvänta er inget stordåd, haha. För det gör inte jag heller.
  Tss

  Allt från mig :)
Ha en fin lördagskväll<3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

För mig brukar det synas med en gång när jag har ändrat något :S

2008-12-14 @ 14:29:40
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0