En trött söndag

2008-11-23 18:14:15
Min Dag

Hamnade i säng runt 00.30 - 01 igår kväll. Upp runt 8 idag. Jag är massa trött. Bara velat ligga i sängen hela dagen. Men nu var det så att först skulle jag spela, vi skulle samlas 8.45 , så jag fick  stressa jätte mycket i morse. Mami var snäll och erbjös sig att göra två smörgåsar till mig, så jag fick i mig något till frukost. Sedan på spelningen fick vi en festis, och en frukt. Men jag tog aldrig någon frukt.
   Det var slut runt 11, klockan 13 skulle vi åka iväg till mina kusiner, för att fira att de ska fylla år. Mysigt, mysigt. Men jag var trött, så jag orkade knappt lyssna på när de andra pratade.

   Hem till plugget, får hoppa över träningen på friskis idag. För mami är inte riktigt pepp på att åka in, hon är tröttare än tröttast. Hon följde inte med till kusinerna heller, och jag känner att jag lika gärna kan sitta hemma och plugga lite, istället för att försöka passa med bussar, eller åka med grannen.
Istället ska jag försöka träna 5 gånger nästa vecka. Vet inte om jag kommer att hålla det, med alla prov och sådant vi har nästa vecka. Men man kan ju alltid plugga där ?

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0