Galen !

2008-11-02 22:15:00
Min Dag
Hej bloggen.

Jag blir nästan Galen. Jag har försökt att ändra utseendet till min blogg, med bl.a. textstil osv.
Men det går inte alls bra.
Man kan ju klicka på en "förhandsgranska-knapp", och då är det precis så som jag vill ha det.
Men sedan när andra går inte på bloggen , blir det inte alls så.
Och ja, jag har tryckt på spara stilmall.

Jätte fult att min blogg ser "halvfärdig" ut.

Om det inte ändrats sig tills imorn, får jag dra till drastiska åtgärder.
Inte för att jag har några än, men jag ska försöka komma på.

Nu ska jag springa in i duschen.
Skolan imorn igen.

Ha det fint.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0