Helgen i helhet

2008-11-30 18:44:57
Min Dag
 Ojoj, nu har ja inte skirvit på ett tag igen.
Inte för att det är många som läser , eller det märks inte i vart fall, för folk är dåliga på att kommentera, tycker jag allt.

Men nu kände jag att jag skulle skriva av mig lite, nu såhär i slutet av helgen.

I fredags hade vi matteprovet, gick galant tycker jag. Tyckte jag direkt efter i vart fall, sedan när alla andra börjar bli klara, och kommer ut, och man frågar hur det gick osv. Sedan frågar man de hur de svarade på en viss fråga, och då kommer det fram att man har svarat fel. Det är irriterande om något ! Men det gick väl bra ändå, tror jag. Mvg, helt klart , :) .

Sedan drog jag hem till Jannike, efter maten. Vi satte igång och bakade mjuk pepparkaka, så god var den. Åt ju nästan upp halva själv (a. Utan att överdriva.
Hemåt fort efter åt, för att somna vid 21.00.
Upp för att åka till jobbet, och dagen gick jättefort. Träffade min moster och min kusin när jag skulle gå hem. Pratade lite med de innan jag sprang iväg till bussen.

Kvällen hade jag bokat med Rickard, min söta lilla vän. Vi gick till Ch, med Therese och stannade där. Ch var helt galen, typ. Vi skyller på att han hade ätit för mycket godis, haha.

Sedan hem runt 01-tiden. Alla var trötta, och skulle sova. Jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0