Måndag morgon

2008-11-10 07:39:26
Min Dag

Då var det
en ny måndag igen, och en ny vecka. Dagarna går riktigt fort nu. Nästan äckligt fort. Hinner inte med att andas, känns det som. Och snart är det väl jullov, julafton, mellandagarna (rea, rea!), nyår och skolan börjar igen. Jag vill inte att det ska gå så fort! Fast det skulle ju inte sitta fel med ett jullov nu, även fast ja inte har hunnit bli sådär riktigt skoltrött efter höstlovet.

Denna vecka händer det inte så mycket, ska väl ta mina träningspass på friskis. Knappt några läxor, underbart skönt.
Sedan har ja fått fixa Photoshop till min dator, så nu kommer jag väl sitta en del framför det. Fast det går inge bra nu i början, fattar ingenting om vad allt är till för.

Men nu ska jag gå och äta lite frukost, och göra iordning några smörgåsar att ha till skolan, så klassen slipper höra på min kurrande mage under lektionen.

Pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0