Måndagen

2008-11-25 09:06:25
Min Dag

Vaknade 04.55 igår, fast jag hade ställt alarmet på den tiden. Jag var så jättetrött i söndags, så jag somnade runt 21, så jag tänkte att då kan ja lika gärna gå upp 5 och plugga lite Har hört att det är bättre att plugga på morgonen, man lär sig mera d tror jag det var.
   Men så hade mitt internet lagt av, så jag kunde inte göra någon NO i vart fall, så det fick bli lite SO istället. Om jag inte minns fel så fick jag inte så mycket gjort ändå.

I skolan hände det väl inget speciellt, förutom att skolan har fått någon plusmeny i matsalen, eller vad de kallade det. Förutom maten som var ätbar och faktiskt godare än den såg ut, fick vi ett stort salladsbord, och några som underhöll. Det var jätte mysigt och fint gjort. Tycker vi borde få ha det så varje vecka. Jag tror faktiskt alla på hela skolan gick och åt. Sedan fick vi betygsätta det också. Satte mvg (masor väldigt gott, för jag tyckte faktiskt det.

Efter skolan hade jag tänkt att träna på friskis, men i omklädningsrummet upptäckte jag att jag inte hade tagit med mig någon tröja, utan bara en tjockare tröja jag skulle tagit på mig efter passet. Så typiskt ! Men jag bestämde mig för att åka hem istället. Men jag har inte tränat sedan i fredags(?) nu. Det känns.
  Dessutom har jag sagt att jag skulle träna 5 gånger denna vecka, men det sket sig nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0