Usa-Valet

2008-11-04 20:58:10
Tankar Och Funderingar

Idag är det val
i Usa. Funderar på om jag ska följa valvakan, eller om jag ska sova istället. Det lutar mer mot att sova, då jag inte fick sovit så mycket föregående natt.

Men om jag hade fått rösta, skulle jag rösta på Barrack Obama, för han verkar ha ungefär samma åsikter som mig. Och det är väl det som amerikanerna ska utgå ifrån? Vad representanterna står för, och verkligen tror på att de kan göra det bättre. Det finns väl säkert de som kommer att rösta för att representanten är svart resp. vit. Vilket är sjukt, egentligen. Det är hur man är som person, som man kan påverka och styra, inte p.g.a. sin hudfärg.

Sedan vill jag tillägga, att John McCain, är han inte för gammal egentligen ? Jag menar, han är ju över 70  år för guds skull ! Sedan står han för det mesta för det som George W Bush stod för, som Irak-kriget.

Det sista jag vill säga, är bara att jag hoppas det blir en bra president för USA, och han får som sagt gärna vara färgad.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: tack! Alltid kul att pilla i photoshop och koda ;)

2008-11-04 @ 21:31:44
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0