Utkast: Godkväll bloggen ...

2008-11-04 20:49:59
Skolan
Godkväll bloggen :)

Höll nästan på att missa skolbussen idag med, men som tur var märkte jag den rätta klockan i tid. Ingen bra start efter lovet det här, med att missa bussen. Jag hade en period i nian, att jag missade bussen varje dag, så jag fick säga att jag skulle ta nästa istället, och missade ofta då dagens första lektion. Och när jag väl hade börjat missa en buss, så bara fortsatte det. Inte bra alls. Får verkligen skärpa mig med det där !
  På No-labben var jag och AnnaK ett bra team igen. Mycket bra gick det. :) Fastän filtreringen var så seg och tog så lång tid så man blev rastlös.


 AnnaK på dagens No lektion. :)

  
Vi kör med rosa sugrör :)                              - Min sööta halvklass. Behöver jag ens
                                                                             skriva att jag tycker om de?



Sedan flöt skoldagen på. Som jag nämnt tidigare, skoldagarna går alldeles för fort. Jag har lovat en klasskompis att prata mer med denna i skolan, men jag hinner knappt ses för att allt går så fort. Men jag ska skärpa mig där med !
På matten gick det inte så effektivt, då Wille är väldigt bra på att störa mig. Även om jag försöker försvinna med hörlurar i öronen, så lyckas hon ändå. Men hon är så söt så det går inte att bli arg på henne. På ea:n läste jag igenom idrottsbokens första kapitel, och försökte göra lite matte. Än en gång var Wille där, så jag satte mig längst fram, och försökte fly. Sedan skrämde Bea mig, fy skäms !
Usch på att jag har städvecka i skolan. Det är hemskt ! Fast jag har den med söta människor, så det gör det väl lite bättre. Skönt ändå att man är så högt upp på klasslistan, så att man får det överstökat snabbt och för det mesta smärtfritt.

På idrotten hade vi salsa, vilket var ganska lätt. Inte för att vi gjorde så avancerade steg, men ändå. Dansade med EL-2:orna, lite intressant att lära känna de. Helt sjukt vad liten klass de var. 18 stycken (i hel klass, alla var inte där), mot min klass med 34 elever. El verkar inte vara så poppis?
Vi ska i vart fall fortsätta dansa med de, senare. Verkar vara en rolig klass, dessutom. Men Nv1d är bäst ändå :)<3

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

OMG! Den bilden på mig var ju snygg, haha NOT ;)

2008-11-04 @ 21:03:23
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0