Vinrött

2008-11-13 22:24:45
Konsumtion

Vad tror ni om denna vinröda kappa ifrån H&M?
Har letat efter en färgad kappa till mig i stort sett hela hösten. Har en svart, och en lite grå/svart aktig, så en färgad skulle inte sitta fel.
Dessutom sa min mami att hon ville ha en kappa, ungefär en sådan svart som jag har, men hon har inte hittat någon. Vi har ungefär samma storlek, så om vi köper den tillsammans? Inte för att den är dyr, utan för att jag ska ha bra anledning till att köpa den, istället för att jag bara vill ha den.
Fast å andra sidan är hon nog inte så pigg på en vinröd ...

Men jag kan ju försöka hoppas...

Eller den här ?

Också ifrån H&M, fast kanske inte, den såg snyggare ut på modellen, än när den hängde sådär fritt. Men som sagt, jag får se. Lutar mer åt den första i fall jag köper någon.

Kommentarer
Postat av: JannikeOvring^

Jag hade satsat på den första (: hehe

2008-11-23 @ 13:32:22
URL: http://jannikeovring.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0