Dagens köp

2008-10-31 19:08:37
Konsumtion
Godkväll bloggen.

Känner mig riktigt duktig, av två skäl:
  • Köpte en modetidning, MarieClaire, på engelska. Så nu ska ja plugga mig igenom den,förena nytta med nöje så att säga. Härligt ! Tycker att engelskalärarn borde ge oss någon sådan uppgift, att läsa igenom en engelsk valfri tidning på Engelskan. Då lär man sig ju de begrepp man själv tycker man har nytta av.
  • Köpte ett rosabandet band att sätta på jackan för 20 kronor. Sprang runt hela dagen och leta efter ett, då jag kände att jag verkligen ville göra en insats för att försöka stoppa bröstcancern. Till slut hittade jag de på Åhléns, härligt. Tycker alla borde köpa minst ett sådant band. Funderade på att köpa ett till varje jacka, så jag slipper ta av och på det hela tiden, men jag gjorde inte det. Tror det finns kvar nästa gång jag åker in.

Sedan fyndade jag lite, som en lila halsduk från Bikbok. Jätte mysig var den, så jag bytte min gamla och tog på den nya med en gång.
Fyndade även lite andra saker.
Kanske lägger ut bilder sedan.

Men nu ska jag äta,
puss puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Kicks har snyggast rosabandet band ;)haha

2008-10-31 @ 21:51:41
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0