Det blir aldrig som man planerat..

2008-10-05 23:04:30
Träningen

Fick inte cykla till tåget som jag skulle ta till träningen. För familjen skulle åka till min morbror en stund, så de skulle ändå köra förbi där.
På tåget märkte jag att mitt fritidskort hade gått ut, så det gick inte att åka på. Jag hade 20 kr ifall kontrollanten skulle komma, men det gjorde han aldrig, och jag kände inte att det spelade någon större roll, så jag struntade i det. Inte världens största brott kanske. Men det brukar väl vara kontrollantens uppgift att kolla så att alla har betalt ?

Väl inne på friskis&Svettis träffade jag min kusin efter ett tag. Passet , som hette StationMedel, var precis lagom jobbigt. Känner värken lite nu i armarna (använde bl.a. hantlar), och oroar mig för hur död min kropp kommer vara imorgon.

Sedan längtar jag till nästa pass. Svårt att få det att passa, med tåg/buss in eller ett pass som både jag och mamma kan gå på, passa tid med skolan. Nu hade det varit underbart med moppe. Eller jag kände mig rätt trött och kunde knappt stå när det var färdigt, så det hade nog varit livsfarligt med en moppe, men ändå.

Fast jag såg att två grannar var där och gympade, på samma pass. Så om de ska åka in i veckan, kanske de är gulliga och tar med mig. Det skulle vara super.

Sedan ska jag också lova mig själv, att börja träna regelbundet, och inte bara lite då och då. Minst tre ggr i veckan! Önska mig lycka till.

Godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0