Eva & Adam

2008-10-04 16:26:51
Min Dag
Åååh, jag skulle titta efter när dagens Sverigematch var i dag mot Portugal på tvplaneten.se.
Men jag hittade inte tiderna, men istället fick jag se ngt som fick minnen att gå tillbaka.
Eva&Adam sänds idag på svt1. Jag ska titta! Det är så himla roligt att se just de avsnitten. Jag må väl vara barnslig, fast jag skulle hellre kalla det nostalgisk. För Eva&Adam är nostalgi, no doubt !
Kl. 19 börjar det. Kommer bli besviken på mig själv om jag missar det. Men Sverigematchen dissar jag. För jag fattade inte när den börjar, eller vilken kanal. Säkert en som jag inte har.

Senare ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Om några sötnosar vill vara med mig, eller om jag ska ta det lite lugnt.
Det är så mycket jag ska hinna med nu, och så sitter jag vid datorn och slösar bort min tid. Det är verkligen så!
Så nu måste jag göra ngt nyttigare, ha. Önska mig lycka till..

Puss puss
Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0