Hackers, lediga dagar och plugg.

2008-10-22 19:56:23
Min Dag
Hej bloggen

Jag vet, jag är seg på att skriva. Men just nu är det så mycket med skolan, och så vidare.

Vill bara säga att jag var ledig i tisdags, jätte skönt. Fast jag åkte in för att spela, efter att ha lämnat in telefonen till en hacker, som kunde ta bort låset som gjorde att det bara gick att använda telia i den.
Gick på 279 :-, men hade bara 200 , som jag fått av expert , för att kunna låsa upp den. Så jag sa att jag skulle komma tillbaka idag.

På morgonen (?) var det ngn tunering mellan ettorna i Thorildhallen, vilket jag inte ens visste var handbollshallen. Men det märkte jag sedan. Inte spec bra planerat, om jag får säga det själv, egentligen hade man inte ens behövt gå dit, om man inte skulle spela. Men jag stötte klassen. Hihi.
Så åkte jag in till gbg efter skolan (satt och segade mig med Wille och tre klasspojkar, innan jag kom på att jag mst åka in till gbg^)
På vägen hem var det någon på bussen som satte sig bredvid, och började prata med mig. Ingen aning om vem det var. Ryckte till, sådär skrämt, när han sa:
"Jobbig dag idag, eller?"
Svarade att jag var lite trött. Och tittade genast om han höll någon ölburk i handen, för han verkade nästan full, då brukar man ju bli lite översocial, men han hade han inte, och inte luktade han heller.
Så från det att han satte sig där, längtade jag bara tills jag skulle få gå av. Orkade inte prata med någon, var jättetrött. Men det sa jag inte.

Nu blir det att kolla den nya telefonen ^.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0