Hej bloggen.

2008-10-31 18:38:35
Min Dag
Hej bloggen.
Nu ska ja försöka skriva lite medan jag ändå väntar på att min mami ska göra klart maten. kanske borde hjälpa henne egentligen ? Men jag låtsas plugga, så jag behöver inte.

  • I måndags åkte jag hem till Zizzie för att se hur hon bodde, och för att vi skulle planera lite. Tror inte vi gjorde så mycket egentligen, men vi planerade vad vi skulle införskaffa, och vad vem skulle göra.
  • I tisdags åkte jag coh Zizziee in till gbg, för att köpa det allra sista. Och dessutom köpa utklädningskläderna. Det var ju ändå en halloweenfest vi skulle ha.
    På Buttericks vart det sämst att hitta något, för nästan allt var i stort sett slutsålt, och det var bara de dyrare sakerna kvar, så som vi uppfattade det. Men vi hittade ändå två kostymer som vi provade, men de vart inget bra på, så vi tog inte de.
    Köpte en blå , kort kjol. Förresten, vet ni hur svårt det är att hitta en kort, blå kjol under hösten/vintern? Jag hittade en till slut på H&M, tog den direkt utan att prova den, då jag var trött på att springa runt. Zizziee hittade en jättesöt på Victoria of Sweden.
    Dessutom så var det Jannikes födelsedag, grattis till flickan :) .
    Köpte en pumpa på CG, innan jag åkte hem igen med tåget.
  • Onsdag, dagen med stor D.
    Helt lyckad kväll tycker jag allt, även om det blev lite stressigt osv. Men det blev bra till slut. Ingen skräckfilm, då det var mysigare att sitta och prata med flickorna. Dessutom är jag inte så mycket för skräckfilmer, om jag får säga det själv, så det var bara bra tycker jag.
  • Torsdag vaknade jag hos Zizziee, och tog sedan en buss till Kungälv, samtidigt som hon tog en buss till Gbg. Mami hämtade efter jobbet, och slappade hemma sedan.
  • Fredag, shoppade med mami. Mer kommer senare ^.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0