Hemma igen !

2008-10-04 14:11:42
Min Dag
Några öar , ingen aning om vilka x)

Då vart man hemma igen, efter att ha varit på Krokholmen med klassen.
Riktigt rädd för att jag har massa blogginlägg att läsa nu, när jag kommit tillbaka.
Chansar på över hundra.

Men vi hade riktigt trevligt på ön, och jag kan bara fortsätta at säga att klassen blir bara bättre och bättre, när man får lära känna varandra mer.
Men om vi åker iväg någonstans med klassen igen, så skulle jag helst nog inte vilja att vi åkte dit.
Visst var det mysigt, men det fanns inga riktiga toaletter, utan över 60 personer (vi åkte med 2:orna också) använde fyra mulltoalleter. Dessutom fick man inte duscha, och alla kände sig sådär lagom fräscha. VI var ju ändå där i två nätter och en hel dag.
Så nästa gång; gärna ett ställe med riktiga toaletter och duschar.

Nej, nu ska jag väl titta över engelskan som vi har till på måndag.
Puss puss
Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0