Jobb

2008-10-12 00:24:53
Jobb
Hej.
Känner mig verkligen sämst på att blogga, men ändå duktig över att jag prioriterar andra saker, egentligen.

Jobbade igår, (klockan är över midnatt^), och det gick hyfsat bra. Bara det att jag gjorde allt typ jättelångsamt, bara för att jag inte var sådär van vid det.
Men jag vänjer mig väl snart. Ska jobba på CG nu, varannan lördag ojämn vecka. Får se om de vill ha mig där på höstlovet också ^
Pengar rullar in i vart fall.

Ska jobba senare idag med, med barnpassning. Får betalt då också, vet inte hur mycket. Men nu måste jag sova, för att orka med.
Tänkte det kunde vara bra med ett inlägg i vart fall.

Puss hey.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Ja usch! det kommer vara hemskt..dessa tre åren får gärna gå lite långsamt :P

2008-10-12 @ 09:23:33
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Svar: Det var en tjej som intervjuade mig lite kort om äggost på Kongahälla martna igår. Så det är inte alls säkert att något kommer med, men man kan ju alltid kolla.

2008-10-12 @ 15:21:38
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0