Onsdag igen.

2008-10-01 20:53:55
Min Dag
Känner mig sämst aktiv, haha. Men skolan tar som sagt upp en hel del.

Men jag ska försöka bättra mig.
Men dessa följande dagar blir det inte lätt, då vi åker till Krokholmen med klassen. Vill vara där nu (: . Verkar så mycigt och roligt på alla sätt. Och det sköna är att vi inte har så mycket läxor och prov nu, som inte kan vänta. Annars hade det varit panik. Men om det regnar kan man ju alltid sitta och plugga och mysa. Underbart.

Det som är mysigt när det regnar, är att sitta i soffan i vardagsrummet, och höra vattendropparna slå mot rutan, läsa en bok och man drömma sig bort i bokens värld. Ååååh. Jag ryser bara jag tänker på det.



Klassen är den underbaraste, vilket jag sagt några gånger. Men det finns ingen man tycker illa om, och så har dt aldrig varit förut för mig. Därför jag skriver det om och om igen, så jag verkligen ska fatta att det är sanning.
Pusspuss
Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0