Elin är blond.

2008-09-11 18:59:49
Min Dag
Idag slutade skolan 11.40. Himla göttans var det.
Gick till McDonald's med tre andra flickor från min nya klass. Onyttigt, onyttigt. Kände mig som den cheeseburgaren jag ätit när jag gick därifrån.
AnnaW var ju nyttig och tog morötter ist för pommes frites , så smart var ju inte jag och tänkte på det... Känner mig blondblondblond ...

Väl hemma blev det då plugg. So-läraren har gett oss läxan : "Läs sju sidor och ni ska kunna det på två dagar!"
Yes, så nu hinner man knappt något annat ...

.... Har jag sagt i vart fall. Men sedan har jag satt mig vid datorn och suttit där. Och det är inte särskilt smart har jag kommit fram till. För då sitter man där, och tiden flyger iväg. Sedan ser man på klockan att, oj, nu är det kanske dags att gå och lägga sig.
Men jag ska skärpa mig på den fronten ! För även om vi bara har gått tre, fyra veckor i skolan än, så känner man av att man har valt en plugglinje. Vissa dagar är slappa, och de ska jag ta vara på, och umgås med vännerna.


Sedan , om  max någon timme, ska jag ut och springa, tänkte jag. Springa bort den där cheeseburgaren och
bakmassan jag satt i mig. Måste få upp konditionen dessutom.

Puss puss
Elin


Får ju läggga in en bild med, ofc :)






Kommentarer
Postat av: Elsa

Eliin :D <3<3<33

2008-09-11 @ 21:47:32
Postat av: ElinHaraldsson

Elsa <3<3<3<3 :D världens bästa flicka <3

2008-09-11 @ 23:11:10
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0