Fredag ^^

2008-09-26 18:36:41
Min Dag
Då vart det fredag igen, härligt, härligt.
Pappa ska ha 50-års fest imorgon, tillsammans med sin bror. Öppet hus, och sånt, så det blir väl fullt upp hela dagen. Tur att jag har hittat en klänning jag kan ha, i vart fall, puwh! Annars hade det inte gått..

Men en del pluggande blir det.. Känns som om jag måste prioritera svenskan/so:n , där vi håller på med antiken, och ska ha ett seminarium om några veckor. Men det känns som om jag har hyfsat koll på det mesta. Bara att frdjupa mig lite i vissa saker, så kommer jag kunna sitta där och snacka en massa fakta.
Underbart när man har koll.

Sedan franskan. Prov på onsdagen, men ingen vet mer specifikt vad som kommer, lyckat liksom. Och vår lärare var inte där förra veckan, p.g.a. någon fotboll, så man kunde ju inte direkt fråga.
Men vi frågade en annan gång, och då sa han "det som vi har arbetat" med. Men vi har ju arbetat med en hel del. Hmm..
Men det blir nog bra till slut...
Puss puss
Elin.


Kommentarer
Postat av: Anna

Din far var med i tidningen :D

2008-09-26 @ 23:38:58
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0