God Söndagsmorgon

2008-09-21 11:04:56
Min Dag

Godmorgon , godmorgon.

Hade en underbart rolig kväll igår. Bilder kommer senare idag.
Om jag orkar.

Släkten kommer som sagt senare idag, run 15-15.30.
Som jag fattar det är det inte så många som kan. Tråkigt, men synd att de är sjuka.

Håller på att städa, men det är inget kul , inte alls. Men jag har inte långt kvar, låtsas jag, hihi.
Skrivbordet är fullt med papper, som ska in i pärmar , slängas och så vidare.
Har så svårt att slänga saker, vill spara för att kunna se det längre fram. Men de saker jag sparat sedan jag varit mindre, de ligger på vinden, och jag har typ aldrig tagit fram de för att titta.
Kanske blir annorlunda när man flyttar hemifrån.

Men nu måste jag fortsätta städa, haha. Ha det bäst så länge !
Puss puss
Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0