Pluggar ... och pluggar ... och pluggar...

2008-09-12 17:59:01
Min Dag
Tog röd till skolan idag , och jag trodde jag hade bråttom till bussen, så jag sprang nästan , men sedan såg ja att ja inte hade behövt det, hade tio minuter innan bussen skulle komma. Kom gjorde Sara :)
Kom nästan försent till svenskalektionen , attans att ja inte har Elsa som kan komma försent med :/
Hon och jag var typ världsbäst på att komma försent till Jörgens lektioner, gjorde det ofta de sista gångerna. Men till Annelies lektioner aktade man sig för att komma försent till , det ville man bara inte ! Fast dt gjorde jag ändå ibland.. Fast bara i slutet, och då hade hon fattat att jag inte var en sådan som kom försent till lektionerna med flit.
Fick en roll som herde i en svenskabok, men herden skulle inte säga något under de sidorna som det var tänkt att ja skulle läsa i. Så jag slipper läsa på. Skönt, en mindre läxa.
På So:n failade jag på testet.
Inte bra, inte bra.
Hade läst på om Antiken , istället för om flodkulturerna. Inte bra, för nu kommer han väl tro att jag är värsta ig-barnet.
Men en fördel är ju att jag kan en massa om Antiken, om vi nu skulle ha förhör om det, eller så kan jag slinka in med en kommentar under lektionerna. Alltid bra att vara påläst.
Fick glass på studiepasset av lärarna, fick två dessutom. Mums var det !
Vi fick de för att det var något om att om någon vecka var det höstutjämningsag, eller vad det heter.
Sedan på hemvägen träffade jag på Rickard på bussen (: . Inte sett honom på jättelänge, känns det som.
Ett tag sågs vi typ varje dag, saknar det. Men det blir så mycket pluggande nu, hinner knappt med att andas känns det som ibland.
Men nu ska jag skriva klart min labrapport som jag håller på med, så jag kan skicka in den.
Ha det göttans
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0