Tack så mkt !

2008-09-18 20:57:50
Min Dag

Kissekatten min <3 Elsa-Sara<3

Vill bara tacka alla som har förgyllt min dag.
Så himlans synd att jag inte träffade på Elsa<3, för då hade min dag varit perfekt :D .Den söta ungen lyser upp mina dagar, verkligen. <3
Haha , jag pratade med mamma (eller pratade, och pratade, bara nämnde det mest) , och sa att jag saknade att gå i Elsas klass. Men vi kom fram till, att hon och jag bara hade pratat igenom alla lektioner, och flummat som bara den. Haha , fast vi kan ju vara seriösa med. Ibland.

Farmor och farfar kom upp, och mormor kom med. Tack för allt, säger jag till de.

Nej, nu ska jag läsa engelska-boken, som ska vara inlämnad om en vecka. Bokreferatet, alltså. Inte boken.

Puss puss
Elin.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

svar: Alltså egentligen inte...man bara somnar xD

2008-09-18 @ 22:24:55
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0