Tisdag .

2008-09-16 19:17:51
Min Dag
Trött, trött, trött.
Det är precis vad jag är. Hade 2km på idrotten, och jag har inte precis världens bästa kondition. Blev omsprungen massor av ggr. Men kom i mål på 11,09, och ja, jag är stolt över den tiden. För i nian hade jag nästan precis så att jag klarade G ! (16 är gränsen, om jag inte minns fel..)
Underbart , att jag inte tillhör kategorin gränsen-till-ig i idrotten längre :D
Fast det kan ju hända att jag kommer göra, längre fram. Men inte just nu :D.


Började dagen med matte ,som jag tycker om. 11.25 ,som sagt. Så gött att vi inte har estetiskt verksamhet.
Men när jag tänker efter, så hade det varit bra att ha det med, så man kan få något betyg i ämnet. Men än så länge är jag glad över sovmornarna, vi haft varannan vecka, hittills.
På Ea satt jag och flummade med Madde och AnnaW , fick ju inte så mkt gjort, kanske.
Pratade dessutom med min mentor, som blev matteläraren Lars (Laxen (; .)
Var på ett pratglatt humör idag, så jag pratade på som bara den. Om lite allt möjligt. Men till slut fick vi avsluta, så jag kunde få fortsätta jobba.
AnnaK kom och  joinade mig :) , så hon fick nog inte heller så mkt gjort den sista stunden.

Efter gympan blev det spelning, och jag höll väl på att somna. Men Lena såg till att jag höll mig vaken, haha.

Men nu ska jag väl snart plugga lite franska glosor, och baka en kaka, som jag nu sagt många ggr att jag ska.




Dagens outfit:
Chinos - från  Monki
Kofta - från Rut m.fl.
Sjal - från Rut m.fl.
Halsband - gammalt, men från H&M
Linne - från French Connection

Men nu mst jag plugga. Skriver mer senare.
Puss puss
Elin.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

svar: :O det är typ det godaste som finns <3

2008-09-16 @ 19:55:26
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0