Petter ft. Makeba Riddick

2009-04-08 20:58:02
Dagens låt




Petter ft. Makeba Riddick - Get by

Försöker lära mina barn, ge tiden dom behöver,
navigera dom rätt i sina liv och komma över fallgropar och hinder
 för tiden den rinner,
den kommer aldrig tillbaks.
 Kan aldrig bli samma sak

 
Önskar tiden stod still, spendera tid med dom jag känner.
Det är så krystat men sant, jag saknar hela min krets

Everyday we struggle just to get by.
'Cause all we want is just to make it in life,
get by, you know.
Keep it moving 'til we get to the top,
keep on reaching for it and don't ever stop, don't stop.
I won't.
Life can be hard and things but stay focused on your dreams.
'Cause everyday we struggle just to get by,
but all we want is just to make it in life,
get by,
you know


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0