13 december 2009

2009-12-13 21:52:45
Min Dag
Glad Lucia!

Idag har jag som sagt sprungit runt i skogen med (fodrade) gummistövlar på fötterna. Hittade en fin ädelgran detta året också, eller rättare sagt hittade pappa en. Jag och Emelie tog mest kort på naturen runt omkring.
Tyvärr är hon långsam på att skicka bilderna till mig, så det kan ta ett tag innan jag får de.

Jag fick bakat chokladfudge idag. Mums vad god den blev! Har nog råkat äta halva smeten.

Firat Lucia idag med lussebullar och pepparkakor. Dock fick jag lussebulle i näsan när jag åt för att Emelie gjorde något roligt precis när jag hade den i munnen. Det händer konstigaa saker i vår familj^^.

Någon av mina två katter har för övrigt tuggat på min mattebok så två sidor är helt söndertuggade i kanten. Undrar om man behöver betala för att ens katter inte kan se skillnad på riktigt, ätbart byte och en mattebok?

Nu ska jag ta mig en dusch innan jag hoppar i säng.

Godnatt!










Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0