21 december 2009

2009-12-21 22:57:14
Min Dag
Godkväll godkväll

Har tänkt skriva några rader tidigare, men det har bara inte blivit av. Dessutom har jag varit mestadels med min pojkvän, vilket betyder att jag inte tillbringar så mycket tid framför datorn.

Idag har vi bakat pepparkakor. Fick inga bilder på det för alla vägrade ta kort av någon anledning. Känns som att alla har varit lite småsura hela dagen mer eller mindre i min familj. Fast de kanske är stressade inför julen; däremot känner jag mig lugn som en filbunke.

Jag har också fixat de sista julklapparna.
Eller det beror på hur man ser det. Jag vet vad jag ska köpa till mami men har ine hunnit göra det utan ska försöka göra det imorgon.
Hade tänkt att ge henne att vi skulle gå på trollflöjten hon och jag (sedan får jag det i julklapp av min pojkvän), men jag har inte velat beställa biljetter om det är någon dag som inte passar henne. Och nu finns bara sämre tider till det priset jag hade tänkt mig. Så jag får se om jag väljer att gå med henne på något annat. I vilket fall får hon ett presentkor till Göteborgsoperan på 200 kronor. Så får vi se hur vi gör sedan. Kan ju alltid hoppas på att de lägger ut extraföreställningar som ligger på bättre tider!

Ska också kolla några fler julklappar till min pojkvän imorgon. Vet en sak jag ska köpa i vart fall, sedan får jag se om jag hittar något annat med som jag vill köpa till honom. :P

Somnade förut dessutom kl. 20 och vaknade för ungefär en timma sedan (kl. 22). Lite dumt att jag somnade då, eftersom jag egentligen borde gå och lägga mig snart för att behålla dygnsrytmen, men jag är pigg så jag skulle inte kunna somna ens om jag försökte.
Så jag får väl underhålla mig på något sätt ^.

Pepparkakor från förra året (:





Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0