5 december 2009

2009-12-05 20:38:58
Min Dag
Godkväll godkväll

Nu har jag kommit hem. Är ganska så trött (inget ont mot Elsa, har varit allmän trött hela dagen faktiskt) och kanske borde jag gå och lägga mig (dock går det inte då mina föräldrar sitter och tittar på dansbandskampen utanför mitt rum vilket gör det omöjligt att somna).

Idag har jag bara köpt en t-shirt till mig på Zara och (ännu) en chokladbok på bokia. Tänkte att den kunde vara användbar till imorgon då vi ska göra lite julgodis (och plugga ofc, inte att förnimma).

Kan för övrigt inte tro att det är 12 dagar kvar till jullovet.
12 dagar! Jag menar det är ju inte ens två veckor!
Och tänk när det är en vecka kvar bara, och en dag. Kan inte annat än längta. Känns som ett jullov där man kan få sova ut är väldigt passande just nu.
Väldigt passande med tanke på att jag inte ens vet hur längesedan det var som jag fick sova ut ordentligt. Alltid är det något som gör att man inte kan få sova ut (t ex att man inte kan somna när man lägger sig i sängen och att man inte lägger sig i tid).

Dessutom skulle jag vilja ha en helt lugn dag någon gång och gå på spa eller ligga och lyssna på lugn musik hela dagen till exempel. Hade inte varit helt fel.
Men tyvärr har man väl knappt tid med det...

Men nu ska jag i alla fall gå och göra mig en smörgås, för jag är lite, lite hungrig^

Ha det bra (:


Vill tillbaka hit igen. Vill ha stämningen igen. Vill kunna känna att man bara är just då; att allt annat runtomkring (skola osv) inte finns. Det enda som finns är artisten, publiken och jag själv.
Så underbart.
Varför gör han inte fler konserter?

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0