7 december 2009

2009-12-07 19:52:01
Min Dag
Bonjour, bonjour

I natt har jag sovit dåligt, så jag har varit allmänt seg hela dagen. Är förvånad över att jag klarade av att gå hela skoldagen fastän jag kände att "efter nästa lektion åker jag hem och sover".
Min pojkvän och jag har ett krig om täcket när vi sover tillsammans, vilket är orsaken till att jag vaknar (antingen för att jag fryser för att jag inte har något täcke på mig, eller för att min pojkvän drar i täcket för att han också vill ha det (han säger att jag virar in mig som en korv i det..)), somnar om igen, vaknar, somnar om igen.. Man blir inte särskild pigg av det.
Så jag tror han och jag har tagit ett beslut om att vi ska använda varsina täcken när vi sover.

På franskan idag såg vi på De tre musketörerna med Kalle Anka, Långben och Musse Pigg. Men naturligtvis kan vi inte bara se på en film, utan vi måste få en uppgift till den. Fast den var inte så stor den här gången, som tur är.

Klarade av psykologiredovisning med och kunde det jag skulle (plus lite till..), så det känns också bra.

En sak jag knappt kan förstå är att jag hade fått mvg på fysikprovet. Kan knappt fatta det för jag tycker egentligen inte alls att jag kan fysik eller att jag klarar av att hantera det. Men tydligen kan jag det...
(Fick 1,5 fel om ni ville veta ^.)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0