Dan före dan före dopparedan

2009-12-22 09:47:13
Min Dag
Godmorgon

Om lite mindre än en timma ska jag ta mig till bussen så att jag kan ta mig in till Göteborg. Ska fixa de sista julklapparna, som sagt.
Jag har bestämt att Mami får ett presentkort på Göteborgsoperan istället. Och så får vi helt enkelt hoppas på att det finns några bra platser de dagarna vi kan till Trollflöjten. Om inte så får vi väl gå på något annat.

Somnade inte förrän klockan två igår, och vaknade vid 7.15 av att pappa såg på julkalendern utanför mitt rum. Och sedan skulle han se på nyheterna, vädret och västnytt. Inte förrän klockan åtta fick jag somna om.
Och sedan vaknade jag 09.20, så jag har väl inte fått så väldans mycket sömn inatt, men jag klarar mig nog i några timmar ^.

Två dagar kvar till julafton! Om man räknar med idag då..
Ofattbart!
Fast konstigt nog känns det inte som att det är julafton snart, som det gjorde när jag var mindre. Kanske beror på att det är en så mycket större grej när man är barn och mer längtan än nu. Det är ju trots allt barnens högtid (och familjen osv).

Nej, nu får jag slänga i mig lite frukost om jag ska åka gå runt i Göteborg.






Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0