Längtar efter julen

2009-12-06 10:48:14
Min Dag
Godmorgon godmorgon

Här hemma går julmusik-skivor dygnet runt känns det som. Om det inte är mami som har satt igång en skiva, så är det jag haha.
Men jag gillar julmusik. Det är så otroligt mysigt och man kan inte känna annat än julstämning.

När mami kommer hem från kyrkan ska hon och Eme börja göra julgodis. Får se om jag hinner göra något eftersom jag måste plugga matte idag. Vill gärna bli klar med kapitlet inann tisdag för då har jag en vecka på mig att repetera innan provet äger rum.
Men om jag gör julgodis idag blir det nog något recept från min nya chokladbok. Såg att det fanns bl.a. chokladknäck- och chokladfudgerecept. Så gott med chokladfudge; kan äta hur många som helst!

Senare (någon gång när han har vaknat..) kommer min pojkvän hit och pluggar matte med mig (det roligaste man kan göra med sin pojkvän; plugga!) och självklart provsmakar på godis (: . Vi kommer vara tjocka som snögubbar imorgon, haha.













Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0