Tiger Woods och Elin

2009-12-10 18:20:27
Tankar Och Funderingar
På debatten som jag och min pojkvän såg på igår (som bidrog till att jag somnade sent..) så tog de upp ämnet otrohet. Det som var grundstenen i debatten var Woods otrohetaffär mot Elin.

Jag kan inte förstå hur man kan vara så jä*la dum att man är otrogen mot den man säger att man älskar. Kan inte fatta hur de tänker. Om de nu vill vara med någon annan, eller vad de nu har sina älskarinnor till, så kan de väl göra slut med den man är tillsammans med. Det sårar så enormt mycket! (Har inte varit där än, har haft tur (: .)

Och de som är med och är otrogna (älskarinnorna) kan jag inte heller riktigt fatta hur de tänker. De verkar inte tänka alls på hur mycket de sårar och skadar förhållanden, utan bara på sig själva (jä*la egoister).

Och trodde de på allvar att det skulle hålla länge? Att de skulle kunna hålla på så i all evighet? Då är de ju ännu dummare än vad jag trodde om de.

Tiger Woods borde skämmas för det han gjort och få leva med det hela livet. Jag tror (hoppas) att hans image har skadats allvarligt svårt. Det har det i alla fall för mig.

Tyvärr har otrohet funnits i alla tider, tänk t ex bak till grekiska mytologin där Zeus bedrog Hera med olika kvinnor.
Förstår fortfarande inte hur svårt det kan vara att fatta hur mycket man sårar, vilken skam det sedan medför för båda två.





Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0