At home

2009-02-10 17:23:46
Träningen

   Nu är jag hemma igen, efter 1 timma och 45 minuter på gymmet. Det var mami som lade på den sista kvarten, egentligen var det bara meningen att vi skulle vara där i 1,5 timmar. Men mami hittade någon från sitt jobb, som hon började träna med en stund.
  
    Det blev inte att jag använde alla maskinerna, men de flesta i vart fall. ^ Till och med spinningscyklarna, men de var typ inget speciellt alls. Tror jag gjorde fel, för jag blev knappt varm.
   Det blev minst 20 minuter på löpbandet, skönt. Tycker om att springa på löpbandet, tycker om att springa över huvudtaget. Fast i min egen takt, som motion, inte när man ska ta tid och grejs som i skolan. Då är det inte lika kul, mest tävling liksom.
   Känns i armarna nu i vart fall, och lite i låren. Får se till att vila imorgon, och köra ett spinningpass på torsdag med mami. Härligt!

   Nu ska jag gå och se om maten är klar, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0