Borta bra, men hemma bäst

2009-02-09 18:37:10
Konsumtion

   Puwh! Äntligen kommit hem ifrån ikea (eller jag har varit hemma sedan kl.17, men har inte orkat skriva förrän nu)! Jag och mami går omkring och tittar på ingenting alls den mesta tiden.
   Men vi hittade lite av det jag ville ha, i vart fall. En ny lampa blev det i fönstret, lite söt är den (: , och en galge som man kan hänga upp sjalar/skärp på, en list som jag ska hänga upp ett foto på mig och bästa vän och lite andra saker^  och en kudde (: . Även ett doftljus som luktar jättegott! Kan inte placera doften riktigt, tänkte att den luktar lite som schampoo förut, men ändå inte riktigt. Ljuset är i en liten fin skål med, som jag tänkte sätta små blockljus i när det ordinarie ljuset har brunnit ut.
   Letade efter en bredare byrå än den jag har, men det hittade vi ingen som passade. Äsch då.

   Sedan hittade vi lite örngott på hemtex också, jag behövde minst ett nytt då jag bara har ett påslakan utan örngott och jag hittade ett som passade till det ^.


lampan jag numer har i fönstret istället för julstjärnan^^
bilden tagen från ikea

Kommentarer
Postat av: Anna

Hhihi, vilken tjusig lampa :D Mamma tänkte köpa en likadan, fast grön ;D

2009-02-09 @ 22:40:04
URL: http://annkar.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0