Fredag 13/2 - Fredagen den trettonde

2009-02-13 10:49:51
Min Dag

   Godmorgon på er!

   Min sista lovdag idag. Lite tråkigt, men samtidigt lite skönt att få komma tillbaka till skolan. Man blir nästan lite rastlös när man inte har något speciellt att göra.^

   Senare idag ska jag fira en vän som har fyllt år. Hon ska få en halvkroppsmassage av mig och en annan kompis. ^

   Innan det tänkte jag inte se om jag kunde få någon läxa gjord eller så. Eller se på en film. Köpte några filmer för ett tag sedan, men jag har aldrig haft tid att se de. Får ta mig tid, helt enkelt^^.

   Har faktiskt inte ätit frukost än, fastän jag vaknade 8.30. Får gå och göra det, innan min mage kurrar ihjäl, haha.

   Ha en underbar fredag!
  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0