Måndag 2/2 - Julen är härmed borta

2009-02-02 13:27:38
Min Dag
   Hej, hej

   Var hemma ifrån skolan idag, dels för att min mami tyckte det, då jag inte var frisk nog att gå till mormor igår, och dels för att jag kände att jag inte var tillräckligt frisk. Inte när jag vaknade i vart fall.
   Tog tillfället i akt, och städade bort mina julsakaker. Ja, du läste rätt. Jag har varken haft tid, lust eller ork att göra det innan. Men idag var jag hemma, har knappt några läxor att göra, så jag satte igång. Blev alldelesnyss klar.Och åh! Vad skönt det är nu, inte en enda tomte i sikte.
   Bara julgardinerna som hänger kvar...

   Funderar på att tapetsera mitt nattduksbord, eller måla om den. Är trött på att den är vit. Den enda möbeln som är det imitt rum, för övrigt.

   Nu ska jag roa mig lite med RCT2,
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0