Måndag 23/2 -

2009-02-23 22:27:28
Min Dag
Godkväll !

   Ska snart gå och lägga mig, tänkte jag. Eller jag sitter redan i sängen, och läser alla blogginlägg som jag prenumenerar på genom bloglovin(eller bloggkoll som det hette förut). Hade nästan en hel vecka att ta igen, så det sysslade jag med lite i helgen och idag, att läsa igenom alla inläggen. Nu är det knappt 60 kvar, av över 340 som det var när jag började... Tur att vi inte har något att plugga just nu!

   Tycker dagen har gått oerhört fort (som vanligt...). Det känns knappt som om jag har varit i skolan idag, men det kan jag försäkra er om att jag har ;).
   Efter skolan gick jag på ett spinningpass på friskis. Medel för övrigt, och jag känner hur mina ben känns som betong nu. Har inte varit på spinning på ungefär två veckor. Men jag har varit sjuk, och lite, lite lat. Måste gå på det minst en gång i veckan nu. Inga undanflykter, förutom sjukdom^.

  Imorgon börjar vi 11.25, så gott ! Men jag kommer ändå inte hem förrän 18, eftersom jag har tvärflöjten också.
Nej, måste borsta tänderna nu.
Sov så gott (: Godnatt


Såhär ser det i vart fall inte ut. Ligger ett litet snötäcke (som snart kommer smälta bort) på marken...

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0