Min lögn

2009-02-11 15:26:23
Allmänt

   Jag känner att jag ljuger en del. Om både små och stora saker, och jag tänkte nämna en nu.

   För jag skriver ofta att nu ska jag gå och plugga, men i typ 50% av fallen gör jag inte det. Jag sätter mig och gör en massa annat i stället, men det ser ju bra ut om det står att jag tänker plugga, visst gör det ? ^^
   Sådär ansvarsfullt och duktigt.

  Men jag pluggar ju också, men kanske inte så mycket som jag skriver att jag gör. Som idag; jag räknade faktiskt matte, det gjorde jag, men jag har inte gjort något annat. Skrev en mening på so:n, sedan tröttnade jag :P .

   Så när det står att jag tänker plugga, så ta det lite med en nypa salt ;) . Då skriver jag att jag tänker plugga, men det är inte så säkert att jag verkligen gör det.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0