Söndag 22/2 - helgen

2009-02-22 14:35:40
Min Dag

Hej vänner

Denna helgen har varit helt underbar. Nästan bättre än vad jag hade trott.
Nästan underbar i vart fall. Missade fyra bussar i fredags! Den som tar mig till buss 306 på morgonen, och alla de tre bussar som skulle kunnaha tagit mig hem! Jag lyckas med allt. Extra typisikt var att jag hade bråttom hem också, eftersom vi skulle åka och se på Mary Poppins. Sprang bort till röd express, och tog den. Sedan fick pappa hämta upp mig på vägen. Slängde i mig middagen, innan vi fick åka till röd express, för att ta den in till stan.

   Mary Poppins var jättebra! Ni som inte har sett den -> se den! När vi kom hem stupade jag direkt i säng, haha. Var jätte trött, fastän klockan bara var runt 23.

   Igår var jag ju på konsert. Hämtade upp flickor i Kungälv först, och sedan gick vi omkring i Partille innan det började, för det vi ville inte stå där utanför och vänta.
   Det började lite segt faktiskt, han var ungefär en kvart försenad med (?), och han började med låtar som jag aldrig hade hört :$ .Sedan började han komma igång, publiken kom igång.
 Ojojoj. Hade värk i benen sedan, och i ryggen. Har fortfarande ont i ryggen, men det var det värt :P .
    Dessutom så lyckas ju jag och min mami nästan skämma ut mig ! Hade glömt att sätta mobilen på ljudlös, och precis innan Håkan skulle spela sista låten, var det helt tyst. Eller Håkan pratade ju, men hela publiken var tyst och bara lyssnade på honom. Så ringde min mami, klart! Min ringsignal är en låt med Håkan Hellström, men de runtomkring vände sig om och tittade på mig. Men jag lät den ringa, kan ju inte prata i telefon när Håkan prata x) . Lite pinsamt var det ju ! Jaa, herregud.

   Men snart ska jag åka till ett skivstångspass, så jag måste göra mig iordning.
  Ha en fin söndag! Kram

Håkan Hellström (blev inte så många bättre bilder ^^ -> dålig kamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0