Tisdag 10/2 - Godmorgon

2009-02-10 10:29:37
Min Dag
Godmorgon på er!

När jag drog upp mina persienner i morse, såg jag ett vitt täcke ligga på gräsmattan, och i luften virvlade små snöflingor. De virvlar ännu, tills de slutligen hamnar på marken. Det ser så fint ut, tycker jag. Men det kommer väl vara slaks imorgon, usch och fy och blä^.

   Idag ska jag och min bror åka till gymmet, med mami som kommer dit lite innan eller efter, för hon  jobbar idag. Det var för övrigt mami som föredrog att vi skulle gymma idag, och det var inga roliga pass idag som inte redan var fullbokade, så jag sa "varför inte?".
   Jag tänkte ta minst 30 min på löpbandet, minst tio övningar på varje maskin och kanske cykla litegrann.
   Men allra först, frukost.

   Ha en fin tisdag, kram på er!


Snö igen ^

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0