Torsdag 26/2

2009-02-26 19:29:04
Min Dag
Hej (:

   Var tvungen att gå upp klockan sex imorse, bara för att min halvklass hade den tidiga lektionen. Men nästa vecka blir det jag som får sova lääääänge (: !
   Hände väl inget intressant i skolan, mer än att det regnade när vi skulle gå till vår fysiklektion som ligger i en annan byggnad än där våra skåp är. Jättekul att behöva springa i regnet och bli blöt! (Eller inte..)
   Gick tidigare från skolan för att gå till tandläkaren där jag drog ut en tand. Känner lite ömhet i tanden nu, och det är jätte irriterande när jag ska äta, för jag kan knappt äta! Får dricka i mig näring istället xD, haha.
   Efter tandläkarbesöket gick jag omkring i Kungälv en stund och väntade på mami. Dessutom tyckte min mami att jag pratade jätte kul eftersom jag knappt kunde prata då högra underdelen av käken var bedövad, och på detta hade jag en liten tuss där tanden förut satt, och jag hörde själv hur jag nästan sluddrade fram orden. Typ, "näääh ska dy åhhhkhha häämifhrån?"

   I vart fall, så kom mami till slut till Kungälv och vi gick in till banken i ett ärende vi hade där, och efteråt sprang jag bort till bokrean på bokia och köpte böcker (: . Hittade fem stycken på bokrean! Bl.a. en om medeltiden, som jag tyckte kunde vara bra nu när vi arbetar om det i skolan och ska ha ett seminarie om det lite längre fram. Lägger nog ut en bild sedan..^
  Efter det åkte vi till friskis och tog ett medelpass. Så skönt ! Men nu ska jag inte träna förrän på söndag igen, då jag inte kommer hinna förrän dess..

   Men nu ska jag äta middag, ha det fint,kram

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0