Torsdagen 12/2 - Godmorgon

2009-02-12 09:02:20
Min Dag

Godmorgon på er!
  Sovit gott?

   Min morgon startar med knäckebröd med keso på, supergott! Och ett avsnitt utav Andra Avenyn.

  Jag har inga bestämda planer för idag, förutom spinningpasset kl. 17.30 tillsammans med mami. Kanske även min moster, om hon inte går på gymmet istället^^.
   Men jag tänkte ringa och höra med en vän, vad han har för sig idag, och om vi skulle kunna hitta på något^. Har inte varit med någon vän på hela veckan, förutom i tisdags då, när R<3 var här på en snabb visit.

   Andra Avenyn  var det ja, ha en fin dag.
Kram.

Helt ofixad, men det rättar vi till senare, när jag har vaknat till lite ^

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0