Virrig mami och träningsvärk

2009-02-12 21:42:52
Min Dag

Hej på er,

idag har nog varit den mest innehållsrika dagen på hela mitt lov, nästan.
   Blev upphämtat av två vänner, och vi åkte hem till R<3. En vän har fått körkort, jättekul, grattis !(: Min kusin har också fått körkort, måste jag ju nämna, jätte kul (: ! Tänk vad folk börjar bli stora nu :O , snart är det min tur^.

   Runt 16-tiden var jag tvungen att gå hem. Mami ringde runt halv fyra, och lät jättestressad:
  "Vart är du ngnstans?!!!!"
   "Jag är hos Rickard."
   "Jaha. Men ska inte vi till spinningen nu? Varför är du inte hemma?"
  
Vid det laget blev jag också lite stressad, hade jag glömt av tiden?
   "Men, den börjar väl inte förrän halv sex?"
   "Halv sex?"
  
"Ja, titta på schemat på kylskåpet då!"
   "Jaha, jaa. Oj då, halv sex, jaha."
  
"Jaa..."
   "När hade du tänkt att komma hem då?"
  
"Runt fyra."
   "Jaha, ja."

   Sedan ringde hon ytterligare två gånger till innan jag hann komma hem x) . Vad ska jag säga? Lite virrig kanske, haha^.

   Spinningpasset var i vart fall jätte jobbigt, trodde jag skulle dö, höll nästan på att svimma en gång. Har inte spunnit på två veckor, tror jag. Men det är så himla skönt när det är över, känner att jag har lite träningsvärk i rumpan. Sådär lite lagom, inte så att jag inte kan gå. Bara lite, så att jag känner av det.

   Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0