Emma

2009-01-15 15:49:57
Filmer
Igår kväll, slängde jag in en dvd-film i dvd-spelaren. Emma hette den, baserad på boken med samma namn av Jane Austen.
   Har velat se den sedan den kom ut på bio/dvd. Men det har liksom inte blivit av att jag har köpt den förrän nu...
   I vart fall, blev ganska så besviken.
   Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Jag brukar annars tycka om filmer som utspelar sig i England under 1800-1900-talet, mest tack vare de fina klänningarna^^.

   Filmen var ändå en besvikelse, kan inte förklara riktigt. Den var så mycket "på ytan", och gick inte in på djupet, och det stör jag mig på vissa filmer. För jag tycker man ska få så många detaljer som möjligt ^ , annars är det ingen mening. För man följer inte riktigt med i handlingen då.


Gwyneth Paltrow, så sööt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0