En tur på stan

2009-01-07 17:23:06
Konsumtion

Har kommit hem från att ha varit i Göteborg. Det var inte alls så mycket folk. Men det e klart, skolan börjar ju imorn och man vill ta det lite lungt sista dagen man har kvar på lovet, och många har börjat jobba efter ledigheten.

   NK:s rea började ju idag, klockan 09.15 . Jag tog mig en titt, men inte mer. Sedan hade jag inte med mig så mycket pengar, skulle egentligen bara köpt en almanacka och kanske ett pennfack och så. Synd det /: , för det fanns många fina grejer på rean.

   Istället köpte jag lite på Zaras rea istället, och ginatricots. Hittade en väst på gina, och lite basgrejer och en klänning på Zara. Allt för under 300 kronor. Sheet!
   Kanske lägger upp en bild på något sedan ^.

   Min almanacka i år blir en med en ny dag på varje sida. Kändes behövligt efter att mina föregående varit lite mindre (förutom den jag hade i 7:an, den var stor! (x  ). Hittade också ett pennfack, så nu blir det ordning på mig och pennor/suddigummin. Letade efter en svart pennvässare, som skulle matcha pennfacket, men nehej. Det fanns ingenstans. På Åhléns fanns det en vit/svart randig, men jag vill ha en helsvart. Mami kanske hittar någon åt mig, någon gång (a.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0