Fredag 16/1

2009-01-16 20:14:03
Min Dag
Hej vänner

Började dagen med  ett besök hos tandläkaren. Fick veta att jag hade mycket fina tänder (även om jag själv tycker de står åt alla håll, men jag tror hon menade att jag inte hade karies/hål och så vidare), men jag fick en ny tid om ungefär två veckor, för att dra ut tänder. Läskigt värre! Hoppas de tar ordentligt med bedövning. Annars vill jag inte...

   På svenskan skulle vi läsa upp en dikt skriven av en poet inför klassen med känsla. Tycker sådant är jätte kul! Att få leva sig in i dikten. Även om vi kanske inte fick så lång tid att verkligen öva in det, men det gick nog bra ändå^^.

   I So:n ska vi börja med religion, ett intressant ämne. Men vi ska göra på ett mer annorlunda sätt än vad jag är van vid, men det kommer nog gå bra ^^. Fast vi fick en jättesvår stencil, som vi också fick i läxa, med svåra frågor, som "finns kärlek?" och "var finns kärleken?". Man börjar ju nästan tvivla på om den då finns, eller om det är något som människan bara inbillar sig att den finns. Usch, tycker inte om djupa frågor för man kommer inte fram till något riktigt svar då.

   Efter studiepasset åkte jag och vän till Friskis&Svettis, för att träna lite yogainspirerande Ki Balans. Var inte så jobbigt, knappt ansträngande, bara för magen x). Men om man går några gånger kanske man blir smidigare? Skönt avslut i vart fall, höll nästan på att somna. Ville inte vakna när hon sa att vi var tvungna att försiktigt resa oss upp.
   Testade lite på gymmet, för första gången. Löpbandet kanske kommer bli en av mina favoriter ?

   Ikväll ska jag vara hemma, jag ska baka till imorgon och fixa lite engelska läxa. Sedan ska jag kolla på Samantha på 4:an, för att se om det är något att ha ^^.

  Ha en fin fredagskväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0